Christmas 2016.

Inredning & design, Personligt, Vardagslyx / Permalink / 0
Vilken mysig jul vi fick, tre dagars firande med supergod mat, riktigt fina julklappar, massvis av skratt och kärlek. Tomten kom bland annat med otroligt fina klappar till mig i år och jag kan inte bli mer nöjd - i säcken låg den stora ståtliga silvervasen Äng från Klong, mina tre favoritdoftljus från Voluspa (Chrisp Champage, Saijo Persimmon & Moso Bamboo - den sistnämda kom i en helt otroligt snygg glasburk), ett ljuvligt doftljus från Rituals Limited Edition "Sweet Orange & Cinnamon", tre helt otroligt vackra ljusstakar från Georg Jensen 's Cobra-kollektion som ni hittar genom att KLICKA HÄR. I säcken låg även de största doftstickorna från Rituals med doften "Springful Garden" och några presentkort på mitt favoritvaruhus. Lycklig, tacksam och så otroligt nöjd - mina nära och kära känner mig så väl. Design är alltid årets julklapp.
 
Till top