Nyårsafton 2016/2017.

Personligt, Vardagslyx / Permalink / 0
Vi ska fira det gångna året och skåla in det nya tillsammans med våra fina, fina grannar. Förrätt, huvudrätt och efterrätt, inne hos vars ett par - likt tvprogrammet "Halv åtta hos mig", på en och samma kväll. Tre olika hem, med tre olika dukningar och tre olika värdinnor/värdar tillsammans med överraskande goda maträtter, spel/tävligar/lekar, presenter, skumpa vid tolvslaget och massvis med mer. Det kommer bli en fantastisk kväll det här - och inte nog med det, Victor och jag planerar en superfin dukning som är i full förberedelse i skrivandes stund. Jag är så taggad, laddad och förväntasfull - inspiration i massor har sparas ner från olika hemsidor och nu är vi i full gång här hemma inför kvällen. Med ett rund bord och alla förutsättningar ska firandet verkligen maxas i våra 68kvm och toppas med stil.
 
- Jag är så oerhört tacksam över det gångna året och att avsluta, samt fira det med sina bästa kan inte bli mycket bättre. En magisk nyårsafton med stil helt enkelt, perfekt för det tre små grannpojkarna och perfekt för våra tre fyrbenta små vänner. 2015 var inte mitt år - och början på 2016 blev inte riktigt som planerat, men efter 4 veckor in på det gångna året så förändrades allt till det positiva. En 5 veckors lång semester fylld med upplevelser och avkoppling på andra sidan jorden gav mig ny energi, en helt annan syn på livet och en kick till ett ännu mer "hälsosammare jag". Efter 9 veckor in på det gångna året träffade jag den mest kärleksfulla, omtänksammaste och finaste människan jag någonsin mött - min stora kärlek, drömprins och bästavän. Victor. Efter 8 månader med hård träning, hälsosam mat och stora mål började min kropp sakta men säkert forma sig till "drömkroppen". 2 månader efter det flyttade min andra halva in och jag blev sambo, på köpet fick jag ytterligare en hund. Den finaste schäfer/rottweiler-tiken, Shelby. Så med enormt stora och positiva förändringar i livet lämnar jag nu ett otroligt kärleksfullt och superbra år bakom mig - starkare, gladare och lyckligare, med vetenskapen av att "vill man så kan man". Nu välkomnar jag 2017 med stor nyfikenhet och ser fram emot ett helt nytt, oskrivet och förväntasfullt år - där allt kommer bli ännu bättre, sida vid sida med min fantastiska pojkvän/sambo, samt mina älskade vänner. Önskar er alla ett riktigt gott nytt år! 
Till top